SUNSHINE!

Ja det e det verkligen här i dag! Lite kydligt i luften men ack så skönt! Var hos läkaren idag och jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle hinna lämna Alexander på dagis innna jag hade tiden där borta. Det tar ju sin lilla tid att komma iväg på morgonen. Jag bestämde mej för att ta med honom dit och han tyckte nog att det var lite spännande. Han skötte sej utmärkt och charmade barnmorskan :) Sen gick vi längst vattnet och åt glass som vi köpt på Konsum. Jag handlade även Bulgursallad och cola zero som jag skulle ha till lunchen.

Alexander satt lugnt o snällt i vagnen och vi promenerade och trängdes bland alla andra som ville få lite sol på näsan. Härligt!!! Lämningen på dagis gick bra. Sen gick jag hem och satte mej vid datorn (vad ovanligt va?) Kollar lite om jag ska ändra till blogspot istället för blogg.se. Men dte är under förutsättmning att jag får med mej allt från den här bloggen. Vill inte starta en helt ny blogg heller, för jag har ju ändå skrivit i 3 år. Kul att ha allt på samma liksom. Återkommer när jag kommit på ny bloggadress. Jag är verkligen seg vad gäller det :) Men skriver ut det här sen så ni missar det inte.

Sitter här nu på balkongen. Proppmött efter min bulgursallad. Har gjort en latte och röker en cigg helt i min ensamhet. Härligt! Har haft saker att göra hela veckan och inte varit hemma på dagarna. Men idag är jag bara hemma!! Ska hämta Alexander tidigare idag och sen gå och hämta ut ett paket som jag beställt med olika kroppsoljor och lera, samt scrub och läppcerat. Inga konstgjorda konserveringsämnen, ingen skit allt utan rena saker. Det finns att hämta på Sveavägen så kanske går vi vidare sen till Östemalm och möter upp pappa efter jobbet. Eller skulle han träna idag efter jobbet? Hmm, jag minns inte. Jaja hur som helst så ska jag avsluta inlägget nu. Kan lägga in lite egobilder. Såg att dte var länge sen jag la in bilder nu.


Cykeltur


Kajen vid Gamla Stan


Kajen vid Gamla Stan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0