Ajajajajajajajajajajajaj

Usch idag var vi och vaccinerade plutten mot TBC (tuberculos). Det var hemsk att hålla i honom men det behövdes för det var viktigt att sprutan kom rätt. En annan bvcsköterska hjälpte till att hålla i honom också medans läkaren satte sprutan...Läkaren sa att det gjorde ont med denna sprutan...Han skek och tittade på mej med förvånad blick och i den stunden trodde jag att han hade sin mamma....kände mej så grym. Jag tycker det var hemskt att han litar blint på mej och sen är JAG den som håller fast honom när det gör ont, men samtidigt ville jag vara där med honom istället för en annan sköterska för jag ville visa att jag fanns där med min varma trygga famn samtidigt. Ville inte "överge" honom. Men dt e ju för hans skull han fick sprutan.

Ikväll var han lite svår att få att somna och han var rosig om kinderna men var inte så varm att jag tempade honom. Han spritter alltid till när pappa kommer hem från jobbet och det finns ingen gräns på hans lycka. Han vill ALLT på en och samma gång och hans lilla kropp sprudlar av lycka. Hoppas natten blir lugn och att febern håller sej borta. Vi ska till bvc igen när det har blivit ett sår av sticket och då ska dom kolla så att vaccinet har tagit och sen blir det sparsamt med badet och vi får ha på en kompress på och typ duscha honom. Får se hur det går när han aldrig har duschat innan hihi

Mamma och pappa är stolta över dej Alexander, hoppas du känner det!!! Puss från oss til dej prinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0