Första utekvällen...3 november 07

..........Och så har vi kommit hem från vår första kväll ute på tu man hand jag o Sebastian på hans väns 30-årskalas. Farmor var hemma med Alexander och det gick bra. Jag saknade dock vårt lilla gryn och det var sköööönt att komma hem och pussa på honom sen. Jag drack inget (såklart) då jag fortf ammar Alexander. Jag märkte att jag nog har kommit ifrån det här med festande o så. Visst var det en trevlig fest på alla sätt o vis, men det var ändå helt oslagbart att komma hem till sitt igen...Det var trevligt att klä sej fint och sminka sej omsorgsfullt och känna sej snygg och träffa lite nya männsikor. Man behöver komma ut och bort lite för att få perspektiv på saker o ting och inse hur underbart mysigt det är att få komma hem sen. Nu ska jag krypa ner i söngen hos mina pojkar. Pappa Sebbe la sej för en stund sen och Alex ligger i vår säng i natt. Finns det nåt härligare än en varm, mjuk liten kropp som andas med fjäderlätta andetag..? Nej det gör det inte...Godnatt från en stolt och lycklig mamma o flickvän

Kommentarer
Postat av: KimJ

Hej! Tänkte höra om du kunde hjälpa mig med min bloggdesign elelr vet någon bra sida som hjälper! Kolla mitt senate inlägg! God natt Kram KimJ

2007-11-04 @ 01:06:30
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0