Miami Ink

Jamen självklart var vi en tur och tittade in på Miami Ink:s kända tatueringsstudio. Det var ashäftigt!! Jag letade efter Ami men hade oturen att han inte var där. Fick svaret att han kom när han behagade:) Dom lät inte Alexander gå in i själva studion. Ingen under 18 kom innanför dörrarrna så han och pappa väntade snällt utanför medans mamma betedde sej som en fjortis och tog kort och bad om att få bli fotograferad med en av de som är med på MTV. Men det var så häftigt. Vi gick även in i Miami Ink-shopen och jag köpte ett Miami Ink-linne (Love Hate Shoppers) till min käre lillebror som är tatueringsgalen! Jag var såååå nära att göra en tatuering där inne bara för att liksom. Typ en på skinkan eller nåt men det var ganska dyrt för en pytteliten. 1200 kr för den minsta någonsin och eftersom jag inte är så mycket för sånt så struntade jag i det. Hade jag gillat sånt så hade jag definitivt gjort en. Men nu avstod jag. Studion låg nära där vi bodde. Gatan hette Washington Avenue 1344 där studion låg.  Bilder kommer här:
Hmmm nu strular datorn. Jag lägger in detta inlägg och så kompletterar jag med fler Miami Ink-bilder snart







Kommentarer
Postat av: Maria

Jag diggar dig nu Linda!! Jag skulle aldrig våga fråga om att få bli fotad sådär! You Rock !! :-)

2008-06-21 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0