Bada badkar och bärsjal

Igår badade jag och Alexander i badkret här hemma. Mysigt mysigt!! Det brukar vara pappa som badar men mamma var så frusen så jag tog ett dopp och dte var så härligt. Jag tror att den lille mannen kissade i vattnet ett antal gpnger för han stnnade upp och typ koncentrerade sej lute och sen forsatte han att leka med ankorna och ringarna i vattnet:) Gulle dej Alexander! Efter badet tog pappsen hand om Alexander o smorde in honom och satte på "jamasen" och sen var dte lälling o amning i soffan och sen somnade en liten kille för natten. Då får mamma och pappa lite vuxentid.

Alexander har varit lite ledsen vid sänggåendet ett tag men nu börjar det ordna upp sej. Han somnar bara man lägger ner honom i sin säng vid va 20.30 och sover ända till ca 08.30 på morgonen. Skönt att dte blivit bättre. han går väl igenom olika faser och kanske vaknar och inser att han ligger ensam och vill ha mamma och pappa hos sej och då blir han ledsen, men nu så...

Idag har jag träffat en vän fr min barndomsstad och vi åt lunch i stan och hade trevligt. Alexander är helt galen i Jenny, som hon heter. Han är vlkdigt förtjust i henne. Kan man ju förstå. Hon e e go tjej:)

Nu är det sängen, hinner bara skriva på kvällarna. Har fullt upp hela tiden känns det som..Men minst en dag i veckan så är vi bara hemma och myser hela dagen i pyjamas både jag och prisen...gudomligt! Nu ser vi fram emot helgen när vi får vara med pappa och gosa.

Ska köpa en bärsjal nu till vår stora resa. Har redan hittat en butik så jag ska dit o kolla på olika sjalar men jag tror att jag har hittat en perfekt. Var även och kollade på en våtdräkt dom Alexander ska ha på sej i Miami som skyddar mot solen. SÅÅÅ LITEN O SÖT!!! Den kostar 355 kr och är ett måste att ha till resan, likaså en bärsjal och en resevagn...det är det som ska fixas och köpas innan. Och så ska prinsen få ett pass också. Bara att börja bocka av redan nu. Vill inte stressa med nånting. OHHH nu måste jag sova...kram

Kommentarer
Postat av: camilla

vilken prins att sova !!! Å jag är så glad att Alvina sover fr 1930-0630....
Hoppas vi kan ses snart, Ni har väl bokat in den 1april??
Myshelg på er!
Kram Camilla

2008-03-08 @ 07:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0