GLAD PÅSK och ÖPPNA FÖRSKOLAN

Och så har vi besökt öppna förskolan igen. Alltid lika kul:) Alexander lever upp och tycker dte är mysigt med sång och massa lek. Jag som mamma tycker såklart det e kul att se hur min lille son lyser upp av allt som händer där:) Vi var där i nästan 3 tim och sen gick vi hem o ammade och sen somnade pluttisen och mamma tog det lugnt o pustade ut i soffan. Väckte Alexander ca 18 o gav middag och sen lekte vi en stund o sen pyjamas och välling i min famn. Nästan lika mysigt som att amma, men bara nästan:) Sebbe jobbade kväll så jag hade lite egentid och det var helt ok. Men när han kom hem så var det gosigt det också såklart! Nu ska jag sova. Alexander vill ofta amma ca 06 och sen är han vaken ca 0800 för han har börjat somna vid 20-tiden på kvällen. Bra med rutiner...

Sov gott kära läsare. Skriver snart mer

Puss Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0