Jävla kärring!

Oh va jag blir arg....var och lunchade med en kompis och våra bejbisar härom dagen och Alexander var på strålande humör och bubblade av lycka och bjöd på små glädjetjut och sen säger min kompis att en av damerna bredvid oss sa till sin vännina om Alexander: "GUD VILKEM HEMSK UNGE"!!!! Hur fan kan man säga så när ett barn är på så bra humör att han bara bubblar av lycka. Ett barn kan inte sitta enr och vara tyst...barn ska inte vara tysta som möss??!!! Hon har säkert inga egna barn. Jävla kärring. Hon lever säkert ett ruttet ensamt liv och mår väl inte så bra antar jag...jag kan inte förstå att man kan säga så??? Men dte var tur att jag inte hörde det för då hade jag inte kunnat vara tyst. Tur för henne kanske....jag kokade av ilska när jag tänkte på det o tittade på min son med så mycket kärlek i hjärtat att jag hade kunnat spricka.....

Kommentarer
Postat av: Anna

fy, det värsta jag vet är bittra kärringar!!! Precis som du säger har hon världens tråkigaste liv och är såå avundsjuk på er underbara prins.
PUSS vännen

2008-03-08 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0