Kärleken till sitt barn och sin man

Att få barn är det mest underbaraste jag har varit med om! Kärleken till sitt barn överstiger allt i hela universum. Ibland kan jag tänka: vad var det som gjorde livet så kul innan Alexander kom?? vad hade jag att leva för då? Att jag inte saknade honom då?? Fatst just då visste jag inte att det var Alexander som jag skulle sakna...Men mitt liv skulle inte vara någonting utan min älskade son och min fina älskade Sebastian...Att jag och Sebbe har skapat detta lilla liv...av vår kärlek föddes världens finaste människa...Jag skulle dö om och om igen för Alexander..Utan tvekan! Han är mitt liv, han är mitt allt för alltid, min lilla rumpestump:)) Är så glad att just jag fick de två finaste männen i världen...tack för att ni finns Alexander och Sebastian, mina älsklingar! 

Puss från mamma och Coffee

image31

Kommentarer
Postat av: Catharina

Sååå fiiiin man blev ;)))

2008-03-12 @ 20:17:58
Postat av: Hanna

Vilken sötnos!!! Wille saknar sin bästis. Men det är bara en och en halv vecka kvar och vi kan träffas igen...
kramkram vännen min!!

2008-03-14 @ 21:01:37
Postat av: Anna

Hans ögon är bara såå vackra (ja hela han såklart). Alice kommer att drunkna i dem om några år :-)
Du måste lära honom att vara snäll med tjejer :-)
Puss

2008-03-18 @ 18:51:50
URL: http://valback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0