Trevlig fika med M

Idag har jag varit inne i stan och träffat Mattias, en mycket god vän till mej som också jobbar som flygvärdinna. Vi bodde i Abu Dhabi tillsammans. Fast jag hade hemlängtan och åkte hem men han e kvar och trivs där. Det var riktigt trevligt att träffa honom o prata lite minnen. Han var som han brukar:) Kul prick:) Hade så mysigt. Han tyckte (såklart) att Alexander var jättefin (vem tycker inte det???).  Hoppas man ses igen inom en snar framtid. Men det e ju inte så lätt när han bor på andra sidan jordklotet. Nu var han bara hemma på lite semester, men var gullig som avstte lite tid för mej..annars är han busy med att flyga till jordens alla hörn:)

Nu ska jag sova, måste få min skönhetssömn...Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Härma på du :-).
PUSS

2008-03-19 @ 10:54:13
URL: http://valback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0