Halloween-minnen

Minns för ett par år sen då det ringde på dörren och när jag tittar ut genom nyckelhålet oh det står 3 killar i ca 14-årsåldern. Jag öppnar och och så här löd våran dialog:

- Glad halloween, säger de i munnen på varandra
- Glad halloween, svarar jag
- Har du nåt att ge oss, säger dom
- Men ni är ju inte ens utklädda, svarar jag
- Jamen det räcker med en tjuga (20 kronor)
- Va?, sa jag
- Ja, det räcker med att du ger oss en 20:a var
- Nä det tänker jag inte göra, svarar jag
- JÄVLAR KÄRRING! fick jag till svar och så gick dom???!!!!

What???!!!!!! Blev riktigt förvånad alltså!! Jävla ungar! Men nu i efterhand kan jag skratta åt det men oj vad jag blev förvånad. Hade ju en stor skål med godis om det skulle komma barn (inte finniga tonåringar med målbrottet i halsen)

Kommentarer
Postat av: Lei

Förvånad?! Jag hade blivit ledsen och asförbannad på samma gång.. Vilka jävla glin! Jag hade nog tagit dem i örat och vandrat raka vägen hem till deras föräldrar. Ja, det hade jag gjort.. om vi så skulle vandra tio år i tibet innan de ville visa vägen. usch!

men jag e back in bizz=) internet at home again! woho!

2008-11-07 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0