Härlig dag på stan med Miss Miafia

Idag lyckades jag komma ifrån lite och träffade Maria (Miss Miafia på Familjeliv). Var sååååå länge sen vi sågs och det var hur trevligt som helst! Vi började dagen med att fixa lite ärenden och sen gick vi till ett mysigt fik på Drottninggatan som Maria hade hittat. Vi beställde varm Ciabatta och läsk och sallad. Vi pratade o ALLT O INGET! Underbart! Sen när vi blev mätta och sega tog vi varsin "uppfriskande" cigarett och efter det så gick vi in igen o beställde kladdkaka och muffins och varsin latte (som Maria svepte i sej i ett par klunkar typ). Vi hade så himla mysigt! Det blev mycket barnsnack. vi hade ju så mycket att ta igen. Var över ett halvår sen vi sågs senast. Efter allt ätandes så gick vi i affärer och jag handlade ett par fingervantar, ett par tjocka tumvantar och en ny mössa till lillen, tappade hans andra fina (och svindyra!!!) mössa när jag skulle baxa av vagnen fr t-banan och den ramlade ner på spåret. Typiskt!! Men nu har han en annan som var jättevarm o gosig med fleece inuti. Maria handlade strumpbyxor. Jag passade på att utnyttja mitt presentkort på Gina tricot och handlade en läcker kjol so var svart med vita prickar som slutar under bysten. Jättefint med en vi skjorta eller tajt t-shirt.

Tiden gick för fort!!! Hade lätt kunnat vara kvar med henne i stan x antal tim till. Vi ska ses snart igen och vi har lovat varandra att det inte ska gå så lång tid tills nästa gång. Det e jag som alltid e så slut o aldrig orkar göra nåt när jag har mycket på jobbet. Vi funkar så bra ihop och kan prata med varandra om allt. Känns fint!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Leila

en kjol börjar väl under bysten.. inte sluutar.. eller hur.. får då hade det ju varit en väldigt kort kjol!! men kladdkaka och muffin o latte och prat lät kanon=) love!

2008-11-07 @ 17:57:41
Postat av: Maria

Hej Vännen!



Ja visst hade vi supertrevligt!!! Jag skrattade sååå gott när jag läste mitt klunkande av min latte... Guuud jag vr såå kaffesugen då =) HAHAHAHAHA Ses snart igen... samma ställe och samma härliga snack! Kram KRAM

2008-11-10 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0