Heldag på Ekerö

Oh jag har ju så mycket att berätta egentligen. Jag tar det i olika inlägg så det inte blir så virrigt..I lördags jobbade mannen och jag o min goda vän Cecilia hade bestämt att jag o Nutti skulle följa med henne till Ekerö där hennes föräldrar bor. Jag hade packat med bilstol som jag la på sufletten på buggan och massa saker till lillen. Och en massa MUTSAKER om han skulle bli "jobbig" på t-banan. Men det gick bra. Vi fick skjuts av Cecilias snälla pojkvän Thomas från Brommaplan till Ekerö och sen var vi hemma hos hennes underbara föräldrar. Sen begav vi oss till Cecilias mammas häst som bor en bit fr deras hus. Alexander tyclte det var skoj o klappade hästen på mulen. Han gillade även att hoppa i vattenpölarna med sina icke vattentäta skor, så det resulterade i dyngsura små fossingar och grinighet på vägen hem till deras hus. Som tur är så var dem så förstående med barn. Alla är inte det ska jag säga...

Väl hemma så gick jag o la Alexander i en säng. Han fick torra kläder o somnade på 2 sek. Vi vuxna åt en jättegod o värmande soppa och sen fikade vi. Sen väckte jag Alexander efter ca 2 tim o han lekte lite. Sen kom Cecilias syster dit och Alexander blev så glad i henne. Cecilias lilla kusin kom dit också senare nästan innan vi skulle hem därifrån. Oj va söt hon var! Alexander känner direkt av när det är barn med. Cecilias föräldrar lekte och busade med Nutti också. Dom är så genomtrevliga och såna varma männsikor att man skulle kunna stannat kvar hur länge som helst!!! Sen fick vi skjuts hela vägen hem av hennes mamma. TACK! Det var guld värt att inte åka t-bana hem med en trött pojke!!!!

Nutti sov gott på natten sen efter all frisk lantluft! Jag med!! Detta måste vi göra om fler gånger snart igen!

Kramis till Cecilia m föräldrar o syster och Cecilias Thomas!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Älskade vän! Vi hade det så mysigt mer er och mamma och pappa pratar om dig och Alexander hela tiden! Hopppas att vi kan göra om det snart igen!



Stor kram Cecilia

2008-11-13 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0