Jag har börjat med en ny rolig hobby...Scrapbooking:)

Ja nu har man ju hittat en ny kul grej att hålla på med. Jag har köpt massa scrapbookingmateriel. Jättefina papper med olika mönster o motiv i alla möjliga färger o glitterpapper och en fin bok med vita blad i med små kaniner på framsidan som jag håller på att fixa med till Nutti som han ska få i julklapp. Den är som en av de där: Mina första år. Fast jag har gjort allt innehåll själv, bla släktträd, viktiga datum under graviditeten och utvecklingen. Lagt in bilder och satt ramar runt alla sidor. Det är såååå fint och jag är jättenöjd. Nu e man ju inget proffs. Jag kommer inte ställa upp i nån tävling för så bra är jag INTE haha. Såg att det fanns massa folk på Familjeliv som scrapbookade och det var massa tävlingar osv. Jag gör det enbart för min egen skull. Denna bok tillägnar jag vår son...den finaste på jorden. Jag ska även göra julkort av scrapbookingmaterial (gjorde jag förra året). Jag känner att jag släpper allt annat och fokuserar på "klipp o klistra". Det e lite pilligt men jag satt hela kvällen igår och trixade med det. Jag ska lägga in en bild på en av sidorna här:

Boken


Första sidan på boken


Kommentarer
Postat av: Bob

Hej linda vad fin blog du har... scrapping alltså! Du är inte för ung för sånt?? =)

2008-11-29 @ 23:15:44
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: Svar till Bob

Bob: Mäh syftar du på att jag e gammal???? Vet inte om jag fattar ironin haha



Man blir aldrig för gammal/ung för scrapping! Det e bara okunskap som begränsar dej...kanske därför du inte scrapbookar ler. Kul att du kikar in hos mej. Ska kolla din blogg också! STOR KRAM

2008-11-29 @ 23:27:40
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Bob

Hmm kanske jag borde scrappa innan jag kommer med mina fantastiskt grundlösa stämplinar, men alla andra skriver säkert åååå vad roligt, och då kan ju inte jag göra samma sak för det vore inge kul!! haha Ha det fint Linda. Kommer hålla ögonen öppna på din blog =)

2008-11-30 @ 18:15:52
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: Jonna

Bob; Anledningen till varför vi andra skriver Åååh vad roligt! Är för att det är roligt! Jag scrappade ju förut men sen rann det ut i sanden och jag har inte riktigt råd nu faktiskt med material :( Men det är superroligt! och fint var det oxå Linda! Kraaam!

2008-11-30 @ 20:23:20
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: svar till jonna

Tack Jonna, äntligen nån som förstår:) Kram

2008-11-30 @ 23:38:58
Postat av: Bob vde

Va... ! Men Jonna skräpa.. jag menar Scrappar du också... vad händer! Ett nytt fenomen för mig måste jag medge, kanske en mammagöra (haha jag har tusen fördommar) =)

2008-11-30 @ 23:54:09
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: svar till bob

ja du har för mycket fördomar. Men det är väl så typiskt killar....

2008-12-01 @ 11:14:20
Postat av: Leila Li

Till Bob: det är så typiskt kristna att vilja placera folk i fack! Är det nån tvångstanke bibeln indoktrinerar er med?! Va?! Å Linda! du är så mainstream! Latte, Scrap, Bugaboo, Jungle... vad är detta?!



Man gud ska veta att jag älskar er ändå. Trots allt=)

2008-12-01 @ 15:49:48
Postat av: Leila Li

Jag vill ha scrapbook julkort förresten. Tack.

2008-12-01 @ 15:51:28
Postat av: sanna

åhh va roligt pyssel! Det blir kanske inte att vi gör julkort i år på vår luciafamiljeträff, lite för nära jul, men vi får baka o hitta på annat i stället! du o jag e nog lite lika när det gäller sånt där småplock, det e så mysigt! Ses snart gumman! Kramkram

2008-12-01 @ 20:11:54
Postat av: Bob

Ja för oss kristna fins det faktiskt ett särskilt Scrapping fack som folk hamnar i... det står säkert i bibeln någonstans!!!!!!!!!

Nä, Linda du är fantastiskt bra, fortsätt scrappa

Ps 139:14 (Bibeln!)

2008-12-01 @ 22:31:38
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: Anonym

2008-12-02 @ 08:23:27
Postat av: johanna

hej vännen, har oxå haft tankar på att börja scrappa men ej fått tummen ur...

Synd att vi bor så långt ifrån varandra annars hade vi kunnat haft lite scrappakvällar=) Jag håller mig nog till att fixa lite photoshop istället ett tag till=) Glöm inte skicka bilder så jag kan fixa till en header åt dig till bloggen.

Ha de bäst min scrappavän

KRAM

2008-12-02 @ 08:25:39
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Ems

Tack för idag gumman. Vad skulle jag göra utan snack med dig? Du är finast.

Kram och hej, till världens bästa tjej!

haha

2008-12-04 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0