Jobbar mycket just nu, RING MEJ INTE PÅ ONSDAG INNAN 16

Hej alla goa glada:)

Nu har jag min jobbavecka och då jobbar jag som bara den! Hinner inte blogga eller läsa era bloggar heller, så om det e tyst fr min sida så vet ni varför. Jag sover, leker med Alexander och jobbar häcken av mej! Imon e jag ledig så då om jag pallar så ska jag läsa era bloggar!! Jobbar inatt också så imon onsdag sover jag.

Ha det gott så länge dear friends

PS! tack Catharina (sister), för den fina kommentaren om min lammstek. Kan inte annat än att hålla med, den e mumsfilibabba:) Hoppas vi ses snart, var så länge sen ju!

PUSS PÅ ER BLOGGLÄSARE!// Linda

Kommentarer
Postat av: Leila

Hej Snygga Linda! Jag kommenterade också din lammstek! Oj, vad huslig och mysig du är, skrev jag. =)

Kommer upp till Stockholm på torsdag. Kommer du ha td för mig ngt?

KRAM

2008-11-11 @ 20:15:49
Postat av: camilla

Jobba lungt, vet hur det är när ekorrhjulet snurrar på :-)



Kramis

2008-11-11 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0