Lugn hemmakväll med pizza och Haegen Daz

Inatt gick jag av mitt skift och nu e jag LÅNGLEDIG i 10 nätter!!! Oh vilken härlig känsla. Jag njuter verkligen. Idag efter att jag vaknat ca 15.30 så hämtade jag Nutti på dagis. Sen gick vi och tittade i leksaksaffärer och jag hittade en söt pojkdocka. Funderade på att köpa den men väntar lite. Men visst kan man väl köpa en pojkdocka till en kille?? Han tycker nog det e skoj! Försöker att inte tänka könskrig utan att låta vårat lilla gull själv bestämma. Bilar/dockor spelar ingen roll tycker jag. Eller varför inte lite av varje? Hela familjen har ätit pizza och andra gosaker. Nutti sover gott i våran säng.

Nu ska jag o min älskade man kolla på Alla älskar Alice.


HA EN UNDERBAR HELG!!!!!!!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man måste kolla på "Alla älskar Alice" för det är svårt att inte göra det..älska henne alltså :-).



Hoppas allt är bra med dig. Har messat dig men inget svar, du kanske inte har fåt det iom att din tfn är lite strange...Vi får höras någon dag!



I veckan blir det flytt för oss..så drygt!

PUSS

2008-11-22 @ 10:39:29
Postat av: Anna

haha glömde skriva att det var från mig...men det förstod du kanske ändå ;-)/ Honey

2008-11-22 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0