Myskväll med mina pojkar

Igår kväll så hade vi värsta myset alltså. Alexander var lite övertrött efter dagens tidigare händelser så han var vaken till ca 21 (men tro inte att han sov längre idag på morgonen för det!!). När pappa kom hem från jobbet så tog han Alexander o dom lekte här hemma. Jag hade köpt en jättestor lammstek som jag tillagade medvitlök, rosépeppar, citron o kryddor. Gned in allt det där i steken och sen in i ugnen. Till det hade vi pressad potatis och så gjorde jag en sås av skyn från steken. Sen efteråt så fixade vi lute smällt choklad och doppade frukt o godis i det. Det e jättegott!! Satt framför TV:n och åt och det brukar vi inte göra annars, då jag vill att Alexander ska lära sej att man äter i köket. hade levande ljus i hela lägenheten. Vi kollade sen på en film som vi hyrt. Det var en Huliganfilm o fotbollssupprtrar. Jag var inte så nöjd med valet av film men det var jättebra. Handlade om engelska fotbollssupportrar. Hemskt rå film men det e ju så det gå till och det var en bra film, som jag tror var verklighetsbaserad.

Nu e min prins o tränar o Nutti sover. Jag ska äta lite rester från igår.

PEACE! // Linda

Kommentarer
Postat av: Catharina

Din lammstek är helt underbar =)

Mumsfilibaba! Kram på er!

2008-11-09 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0