Polarn o pyret-shopping

Idag när jag kom hem fr jobbet så lämnade vi Nutti tillsammans på dagis. Han vinkar numer glatt till oss när vi ska gå:) Jag gick hem o la mej i sängen o ringde min gulliga vän Kiril. Vi pratade på lite och sen somnade jag, ca 09. Vaknade o hämtade nutti sen åkte vi o köpte kläder från Polarn & Pyret. Grön vinterjacka och bruna termobyxor med hög midja o hängslen. Bra komplement till hans bruna bävernylon som också är fr POP. Jag e inte så märkesfixerad men just ytterkläder tycker jag att jag kan lägga pengar på. Overollen köpte jag fakstiskt inte ens ny utan vi köpte dne billigt av kusin Lova. Annars blir det mest saker fr H&M och de andra stora vanliga kedjorna. Ibland beställer jag kläder till Nutti på www.wildbabies.se


Ikväll är pappa Sebbe ute med jobbet och äter middag på nåt fancy ställe (som vanligt). jag själv köpte en kebab och sitter o myser av lugnet. Nutti somnade ca 19 så jag har egentid och det är så viktigt för mej! Ska nu kolla på Oskyldigt Dömd. Hej så länge, puss

Kommentarer
Postat av: camilla

shopping shopping mår man jätte bra av!!

KRAM Camilla

2008-11-14 @ 13:35:13
Postat av: Leila

Hej hun, tycker verkligen vi ska ses.. nästa helg kommer jag som sagt inte upp, men helgen därpå. Eller så kan ni komma o hälsa på lilla mig nästa helg? =D

Saknar dig......

2008-11-16 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0