Lite update + dagisbild

Dagis går bra, men idag grät nutti när jag skulle gå och sen fick han ett smärre utbrott som han kan få när det inte går hans väg... Det var ju lite ovant men fröken tog honom snabbt och sen var det bra. Han sov 1 tim på dagen och han har hittat en lekkompis. Kul att han hittat nån som är lik honom själv i sättet. Han och hans nyvunna vän hade skålat (!?) vid matbordet och hade lagt pussel.

Efter dagis så gick jag o prinsen till en 4H-gård och tittade på djuren. Nutti gick in till kaninerna och njöt i fulla drag. Han klappade kissarna och pratade med hästarna:)) VÄRLDENS GOASTE!!!

Ikväll har vi kollat på Idol. Jag får dåligt samvete när jag sitter o asgarvar när ungdomars drömmar går i kras....de vill så gärna....men men...de vet ju att hela Sverige (well, kanske inte hela) kollar. Har haft lite mys med tända ljus o godis i soffan nu, jag o min stora prins. Den lille prinsen ligger ju o sussar i sängen...Viktigt att hålla liv i kärleken mellan alla blöjbyten, storhandlingar med svett i pannan, tidiga morgnar, sömnbrist osv...det lyckas vi göra. Kanske därför som vi är inne på vårt 12:e år tillsammans! Tänk,  inne på det 12:e året. Man var ju ynka 17 när man träffade sin mr Right. Han var 20:) HIHI så härligt!! Tänk så många år vi har kvar ihop och alla fler barn vi kommer att få:)))))) LOVE!!!

Lägger in en liten bild från gården på dagis:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0