Nutti sjuk

I tisdags när jag var hemma hos Kiril så ringde dagis och sa att Nutti behövde hämtas för han var hängig och ledsen och hostade. Jag skyndade mej dit och ringde Sebbe som fick komma hem och vabba med Nutti då jag skulle på dte där oplanerade nattmötet på jobbet. Jag mötte upp Sebbe i centrum och sen gick dem hem medans jag satte mej på tunnelbanan och stack på nattmötet. Efter det mötet åkte jag direkt till dagis och hade föräldrarmöte. Den dagen var jag verkligen i full gång.

Nutti var dock inte alls sjuk då jag hämtade honom utan höll på att hoppa i nån hinderbana på dagis. De kände sej lite dumma när de ringt efter mej men jag hade honom hemma dagen efter (läs igår) utifall att. Men han var pigg och glad, lite hostig o snorig men han har ju förkyldningsastma och sen han hade RS som liten baby så sätter det sej alltid i luftvägarna. Men vi har alltid luftrörsvidgande medicin hemma så jag är inte orolig när det blir så där. Men dagis blir det ju säkert.

Igår åkte vi till Willys o storhandlade och sen städade vi och tvättade all tvätt. Mycket fart och fläkt vart det. Han är inte alls hängig och kvällen och natten var lugn så nu e han på dagis som vanligt. Mår prima, men visst skulle dte vara lite pinsamt om dagis ringer idag igen..Men man får liksom gå på allmäntillståndet och pappa S sa också att han var så pas pigg att han skulle kunna vara på dagis.

Snart kommer Jenny Kalpakas hit och vi ska ha lite trevligt. Hon hette Tyrsing innan och vi känner varandra sen vi bodde i Nybro i småland. Ska bli trevligt. var ett tag sen vi sågs. Då var hon höggravid med tvillingar.

Nu ska jag fixa lite här hemma och ringa lite viktiga samtal.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänka sig att jag fick tummen ur röva o drog mig till andra sidan denna otroligt stora stad. =)

2009-04-02 @ 21:49:32
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: svar till jenny

ja men visst var det nice! fan va snygg du är, en riktig pingla och du har ändå klämt ut 4 killar!!!!! Måste ligga i generna!! Shit! Avis!

Puss

2009-04-03 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0