Akuten hela helgen...trött? Ja det kan man väl påstå..

Helgen har varit omtumlande...men nu hoppas vi att det ska ordna sej. Mamma har varit här och det har varit sååå mysigt! Lilla mamma...

Jag väljer nu att inte skriva om det som överskriften talar för... ett fåtal vet redan men detta är inget som jag vill skriva om offentligt här inne då jag inte vet vilka alla läsare är samt att jag inte vill skriva om precis allt här inne...

Vi har hunnit med att fira min födelsedag (fyller inte förrän den 15 aug, men jag jobbar då så vi tog denna helgen). Det var mamma, Kjell, Gustav, Lova, Catharina, Nutti och Sebbe. Vi åt tårta som mamma och jag gjort. Till den drack vi likör och lite annat gott. Sen grillade vi på utegården. Som dessert hade vi en stor och välfylld ostbricka och massa olika kex. Det var en varm o skön kväll o vi satt där ute länge. Barnen lekte och hade dte jättekul på lekplatsen som ligger jämte grillplatsen...allt var så mysigt! Jag fick fina presenter,bl a body butter, presentkort på H&M, en skål från Orrefors, pengar och en ring som mamma lagt i ett kuvert och skrivit att det var mormors ring som hon hade ärvt av sin mamma som haft den som vigselring. Mormor hade sen gjort om den och satt ditt diamanter och en stor fin pärla....jag började gråta när jag såg den och jag blev så glad!!!!! Min mormor....Hon log nog i sin himmel när hon såg att jag fick den....jag blev så rörd att kah fick gå ut i köket o torka tårarna....kändes verkligen som att mormor var med där ju då....

mamma har åkt hem idag och det är alltid lika tråkigt men hoppas vi ses snart igen..Pappa och Anita kommer upp en annan helg o firar mej...nu ska jag sova för jag är så trött så jag inte vet vad jag ska ta vägen....kom hem fr akuten kl 06 idag på morgonen så jag behöver all sömn jag kan få!

Vill bara säga att jag ALDRIG kommer att gå till VC mer när det gäller Alexander...fy fan att man ska behöva förklara 10000 ggr för att de ska förstå och sen ändå säga att man har fel...de säger emot sej jsälva och vägrar hjälpa oss och säger att vi får göra det hemma istället för att man behöver varmt vatten???!!! Frågade ifall de hade vattenbrist på VC...jävla idioter!!! Men på Huddinge sjukhus och Astrid Lingrens barnsjukhus så var de underbara!!!!! All cred till dem!

Lägger in bilder från kalaset sen, orkar inte nu...

Nu väntar sängen....hejhej
PS! Mamma tack för att du var med oss på akuten!!!!!!!!!!!! ovch tack för allt fint som jag fick!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Leila

Oj vännen. Hoppas allt är bra nu, vad det än var som uppstod. Ringer dig lite senare.

Stor KRAM

L.

2009-08-10 @ 11:13:24
Postat av: johanna

Hej vännen. Hoppas allt löst sig till slut. Har tänkt på er. Hör av dig när du behöver vännen.

Kramis

2009-08-10 @ 14:39:26
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0