Choklad

Kan man inte frossa i choklad så kan man iallafall få smeta in sej i det. Har införskaffat lite olika chokladmasker till mej och Sebastian. Det ska bli helt underbart! Den här heter Chocolate Mud Mask som är djuprengörande och återfuktande för huden. Sebbe uppskattade presenten och vi ska hitta nån dag då vi kan ha lite hemmaspa.

Jag älskar verkligen choklad. Det är det bästa och godaste som finns. Och det är så vackert att titta på smält choklad, den blanka och lena ytan...jammi! Men nu är dte nyttiga perioden för mej så jag får nöja mej med att titta och dofta och smeta in mej i det. Gillar att ta hand om mej och olika spabehandlingar är rena rama dunderkuren för en trött Linda. På vinterhalvåret så använder jag till och med The Body shops Cocoa Butter som doftar choklad och som är väldigt fet i konsistensen..och till läpparna använder jag då även cocoa lip butter...sen att jag även är chokladbrun året runt gör ju att jag ser ut som en chokladkaka hela jag:)


Kommentarer
Postat av: Catta

Choklad är mums! Har du inte testat den med 70 % choklad med mint (marabou)Så gooooooooooood! Kram

2009-08-22 @ 17:48:08
Postat av: Anonym

oh! visa var den finns på tisdag så köper vi den till mig!

2009-08-22 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0