Date med Maja

Idag har jag varit med Maja på stan och vi har haft det mys! Hon bor numera i Göteborg så vi tog chansen att ses nu när hon var i Sthlm o hälsade på. Vi åt lunch och sen shoppade vi en del. Jag har shoppat en del på sistone men bara som sånt som "behövdes", en svart jacka, en tvål från the Bodyshop, schampoo och balsam från Matrix, en mascara, en t-shirt mm. Vi var på stan hela dagen och sen hjälpte Maja mej att uppdatera saker på min Iphone, tack Maja baby!!. Wow vad man kan göra mycket med den. Nu har jag snabbtryckningar för hitta.se, tv.nu, YouTube, Facebook, GPS för närmsta toalett, amerikanska (samt alla andra typer av matställen), mätning av kalorier och pulsmätning, SOS för små barn och deras sjukdomar, Aftonbladet, SF Bio, Blocket, MC Donalds Navigator, Arlaköket.se, I make Ups (sminktips), ägglossningskalender, google earth, IHälsa, FMC, Nike Training och massa mer....jag skulle kunna sitta hemma i hela mitt liv och ändå kunna hålla mej ajour med hela världen....tack Sebbe för min fina present!!! Du e bäst!



maja döljer sina fina ögon med solglasögon...


Jag åkte sen hemåt och vilade i soffan en stund innan dte vardags att hämta Alexander. Vi var i parken och hängde med de andr barnen och deras mammor och det hände en olycka då Nutti ramlade med munnen mot en staket o spräckte upp ett stort jack över hela underläppen. Lille bubben...vi löste det mest akuta med en kall mjukglass. han kommer ha världens största fläskläpp imon...lille nutti!!

Ikväll har jag powerwalkat och det var goooodie!! Jag mår bra när jag får gå.
Nu har även denna dagen gått mot sitt slut och jag ska snart lägga mej. Jag var varken till 02.30 inatt!!!!

PS! Idag är det 2 måander sendan Michael Jackson gick bort, RIP!!!
En sak som är skönt är att jag har hans bror på Facebook och då känner jag men närmare honom...konstig känsla det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0