En dag på stan med shopping o lunch

Idag sov vi länge, till 9.30 då jag gick upp och Nutti vaknade ca 10.00. Det var skönt då han hade vaknat kl 06.10 och ville ha välling. Vi somnade om (som tur var) och dte var skönt. När vi ätit frukost så bestämde vi att möta upp cecilia runt 12.30 i stan och ta en lunch samt shoppa lite. Jag köpte ett ljusrosa läppglans från Make Up Store till cecilia då hon fyllde år den 14 juli och vi har inte setts efter det. Hon blev jätteglad, jag fick smyga in på Åhléns innan vi möttes upp för att hon inte skulle se mej. Hon hade även en present till mej då jag fyller 30 på lördag. Det var ett fint doftljus i en glasbehållare.

Vi åt vår lunch i gallerian och jag valde laxpasta...Cecilia valde en sallad. Nutti var på strålande humör! Pappa Sebbe började jobba idag efter semestern och jag har föräldraledigt idag och imon så jag jobbar inte förrän på fredag natt. Saknar inte jobbet alls!



Vi shoppade lite på The Body shop och på Accent samt Åhlens. Jag köpte en jättefin scarf från ESPRITE som jag suktat efter ett tag samt en handväska (håll i er nu) i leopardmönster....gillar den skarpt. Fick klart godkänt av Sebbe när jag visade den för honom.



Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, det blev ngt leopardmönstrat till slut=)

Du är go hela du.

Ha de bäst

Kramis

2009-08-11 @ 08:54:20
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

vilken fin väska :-)

2009-08-11 @ 09:41:38
Postat av: Leila

ja, väskan var skitfin!! vart hittade du den?



KRAM L

2009-08-11 @ 12:21:33
Postat av: svar till Johanna

Haha ja jag e en slampa i grund o botten haha

2009-08-11 @ 13:20:31
Postat av: svar till Lina

Tack, ja jag tror att anitingen så tycker man den är skitful med det mönstret eller så gillar man den...

2009-08-11 @ 13:21:43
Postat av: svar till Leila

Jag köpte den på Accent här i sthlm, på Drottninggatan...såg den i skyltfönstret och jag fastnade för den direlkt, men jag gick o sög på tabletten ett tag innan jag slog till...

2009-08-11 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0