En natt på stan med Sanna o Simon

Vi möttes upp alla fyra på Larmtorhet och sen gick vi till Gröna stugan (tidigare Ernesto) och åt middag. Jag o Sanna valde Plankstek, Simon hamburgare med pommes och Sebbe pommes och nån stor köttbit. Maten var ganska salt men gott ändå och till det så delade vi en flaska rött. Sen gick vi vidare till BistroBar (där jag o Johanna ätit lunch tidigare på dagen) och drack drinkar...jag drack Baileys och sen beställde jag en annan mjölkdrink som smakade krämig After eight med mint o choklad. Jättemums...jag gjorde dock bort mej totalt vid beställningen då kyparen frågade om jag ville ha en 4:a eller 6:a. Då frågar jag honom: det beror på...hur stora är dom? Han bara ehhhhhh...Sanna räddade situationen dock. Men oh va jag kände mej dum:)  Ett tecken att jag inte varit ute så mycket haha men dte kan jag bjuda på...


Middag på Gröna stugan


Fina pojkar vi har, jag o Sanna. Här är Simon o Sebbe på BistroBar


svägerskor på bistroBar


smile


Kul vi har!!!


Min mintdrink, muuuuuuums!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig kväll vi hade!!! Berättat "4a eller 6a-missödet" för vännerna, skänkt mig många minuters skrattande sen dess =) Jag har en lite ouppdaterad men ack så underbar svägerska!! Puss på dig!

2009-08-02 @ 13:41:19
Postat av: svar till sanna

haha ja det var kul haha. Jag bjuder gärna på mej själv som du ser...saknar dej redan...vart har sommaren tagit vägen???

2009-08-02 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0