En shoppingdag på stan med Cecilia

Idag har jag o Cecilia hängt igen. Vi har alltid så himla mysigt. Vi träffades som vanligt kl 10 vid Åhléns och gick sen till Bellmans och fikade. Jag drack en latte med hasselnötssirup i. OHHH VA GOTT DÅ!!!!! Jag älskar de där syrupsarna..Cecilia tpg en kulglass. Jag var vädligt sugen på hennes glass samt alla andra smaskigheter som fanns där bakom disken men jag höll mej i skinnet *stolt* Vi satt och pratade om allt och inget och tiden gick. Vi blev hungriga så då bestämde vi oss för att köpa lite lunch till oss på samma fik, så vi hängde där i flera timmar.

Vi gick sen vidare till Akademibokhandeln och Cecilia köpte en bok till sina studier. Sen gick vi till Åhléns och tittade samt Hemtex och däre shoppade jag loss som en galning :) Cecilia köpte sängkläder i fint rosmönster. Kanske ska köpa dte jag med för det var fint och jag gillar det materialet på tyget. Jag handlade en badrumsmatta, ett tvålfat och fyra randiga  plastmuggar i olika färger. En har jag som tandborsmugg för jag tycker de var så snygga.

Sen bar dte va till Gina Tricot och där hittade jag en superfin grön/turkos jumper med lite puffärm. SKITSNYGG!! Jag fastande för den direkt!!! Samt ett par örhängen som var i det udda slaget. Motivet var marussckadockor. De var häftiga även om det kanske inte låter så :))

Sen åkte jag och hämtade min lille ögonsten på dagis och vi gick vidare till parken och lekte med hans kompisar där. Sen bar det av hemåt rint 17.30 för att laga mat. Det blev köttbullar och mackisar och sallad. Helt ok :)

Nu väntar jag på att Helena ska höra av sej så vi kan gå ut o powerwalka tillsammans. Mina killar sitter o myser i soffan och snart är det läddags för den lille sötnosen...

Efter promenaden så ska jag ta en dusch och sen krypa upp i soffan med Sebbe o kolla på film som vi hyrt, Kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0