Fredagsmys

Äntligen Fredag, ja så kan man ju kalla dagen för just denna fredag börjar jag min långledighet. Känns härligt med 10 nätters ledighet. Ska bli så skönt. Tiden kommer dock att gå fort men jag ska hitta på saker o ha det riktigt gott.

Jag somnade alldeles för sent idag när jag kom hem från jobbet. Fixar och donar med allt o inget och sen pratar jag lite i telefon och så går tiden. Varför kan jag inte bara lägga mej när jag kommer hem?? Fast jag är så uppe i varv så jag måste varva ner lite. Att ligga nerbäddad i sängen och prata i tel är perfa:=)

Jag vaknade av ett himka kvackande..jag fattade verkligen inte vad dte var för konstigt ljud. Det var en tur att jag vaknade. Såg sen att det var min mbil kvackadet kom från. Jag insöåg ganska snart att Jason ändrat min ringsignal så det låter som en anka. Jag vet inte hur jag ändrar tillbaka och han har inte svarat på mitt sms. Måste kolla upp det. Vill verkligen inte ha den signalen haha..

Efter dagis så var vi i Vippan med Melda och Lisa samt lille Ibrahim. Vi var där i 2 tim och det var trevligt. Sen mötte vi upp pappa Sebbe vid t-banan och vi gick o handlade tacos och lite annat gott som vi har ätit. Alexander var jättetrött och somnade ganska snabbt så nu sitter Sebbe och tittar på friidrott och jag sitter här. Men snart ska vi titta på en film som vi hyrt. Mysigt!

Ha en fin fredag alla kära läsare...NU ÄR DET FREDAGSMYYYYYS

Kommentarer
Postat av: Nilla

Svarar dig här istället. Jag vet att jag skrev till dig redan då när Alexander skulle bli modell att jag aldrig skulle vilja att mina barn skulle vara det. Jag tycker nog mer att det är förädrarna som vill visa upp sina barn eftersom det inte är ett litets barns egen vilja. Jag skulle aldrig någonsin utsätta mina barn för det. Men tack för det du skrev. Med inlägget ville jag bara visa att vi precis som alla andra så klart är stolta över Theo och blir väldigt glada när vi jämt och ständigt får höra hur otroligt söt han är!/Kram på dig!

2009-08-21 @ 22:05:42
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: svar till Pernilla

Jag misstolkade ditt inlägg. KLart man som förälder är stolt över sitt/sina barn...

Bra att vi pratade på msn:) Ha en fortsatt trevlig helg, kramis

2009-08-21 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0