Härlig kväll med min finaste Kiril

Igår kväll så var dte ju tänkt att jag skulle iväg o ta en fika med min vän Kiril på kvällen. Jag åkte runt 18-tiden och vi fikade vid Fridhemsplan på Kungsholmen. Trevligt. Jag åt Foccacia och latte och Kiril åt nån fylld smörgås. Vi satt o snackade om allt o inget. Sen bestämde vi oss för att gå ut o sätta oss i en park o prata lite och fick idén att ringa Fredrik (kirils ex) och höra om han hade lite vin. Jag åkte bak på pakethållaren och vi hämtade vinet o drog till Rålis. Där satt vi och spelade Michael Jackson på våra mobiler och dansade Moonwalk, drack vin o åt chips. Vi hade sååååå skoj och vi betedde oss som fjortisar igen...Sånt som bara jag o Kiril kan och samtidigt ha kul :)

Vinet tog slut så vi åkte hem till Fredrik o hämtade mer och sen satt vi oss vid Lärarhögskolan och fortsatte där. Vi dansade till musiken och flamsade runt. Klockan var 03.00 när vi började röra på oss och han följde med mej till bussen och jag åkte hem. Oj vilken kul kväll vi hade. Jag kommer sakna det grymt mycket när han flyttar till London...

Självklart tog vi en massa bilder från gårdagen som jag lägger ut här när Kiril har skickat dem till mig. Vi tog mest med hans kamera då jag bara har 2 mp på min Iphone...

Idag fick jag sovmorgon och det var nice. Natten var sisådär när jag kom hem för lille Nutti hostade så förskräckligt men hade dock ingen feber. Han var vaken mycket och kunde inte sova.
Pappa gick upp med honom på morgonen så jag fick sova (till kl 12!!!!). SKÖNT! nu ligger de båda och sover middag o jag sitter här...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hardu inte msn? min är [email protected]

2009-08-30 @ 16:55:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: bob

Heeeej Linda. JA Linda du har ju bara din Iphone, stackare !!!! Jag måste nog bli bättre på att skriva kommentarer, för jag tittar faktiskt på din blogg så snabbt du uppdaterar den... nästan varje dag alltså =) Hoppas allt är fint med dig trots att en hel del sticker iväg. Annars är ni välkomna hela familjen till St Vincent =) KRAM

2009-08-30 @ 19:03:39
URL: http://www.boberi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0