Härligt med sparade föräldradagar! bilder från när mamma var här

Natten som var skulle jag egentligen ha jobbat, likaså natten som kommer nu..men jag var smart o tog föräldraledigt och det är såååå skönt!! Ska ta lite ströföräldraledigt hela hösten och vintern nu tänkte jag...på så vis så blir jag ledig i längre perioder..kan vara skönt nu när mörkret kommer och man inte alls har lust att sätta sej på en tunnelbana och dra iväg o jobba hela natten..

Idag vaknade vi kl 10.10. Skönt! Vi håller nu på att tvätta för fullt då det har en tendens att bli fullt i de där korgarna väldigt fort. Mycket badlakan som låg där nu sen stranddagarna förra veckan...Jag lägger in lite bilder från när mamma var här:


Vid vårt bord på innergården


Jag och min älskade finaste lilla mamma


Gott med grillat kött, majskolvar och champinjoner


Mamma och Nutti vid grillplatsen


Mormor tröstar en sjuk Nutti


Peace of cake


Tårtan uppifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0