Ingen gottepåse till mamma idag

Inatt var vi vakna en del då Alexander hade svårt att sova och hostade mycket. Men vi sov länge på morgonen. Vi åkte hela familjen till city och tittade lite. Sebbe köpte sej en skjorta på Shirt Factory och jag var ute efter ett par joggingbyxor som jag skulle få av Sebbe. Han är så snäll min lille darling...Hittade dock inga så det blev ingen kasse till mej denna gången. Nutti fick lördagsgodis och en mjukglass och var nöjd med det. Vi åkte hem ganska snart då det blev lite kinkigt och grinigt men vi hade gjort det vi skulle iallafall.

Nu sover Nutti, pappa har åkt o tränat och mamma sitter här (som vanligt). Ska in o fika med en kompis en stund ikväll då det e fotboll på tv...seb myser jag med min prins när jag kommer hem...

Hej o hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0