Jag gick vilse!!!

Ja det är precis vad som hände mej ikväll. Jag hade bestämt mej för att ta en powerwalk med Helena (som svek mej i sista stund by the way haha). Hon kom inte så jag gick själv. Tänkte ta en runda som jag brukade gå för länge sen. Jag gick och jag svängde av vid rätt väg...sen gick jag och gick och gick och gick...efter ett tag så började jag fundera på vart den där vägen till vänster va...men jag tänkte: den e nog lite längre fram...sen ser jag en skylt där det står Herrängen??!!! Jag bestämmer mej för att genast gå tillbaka men lyckas på nåt sätt gå fel väg tillbaka också!!! Jag är vid detta laget ganska så mör i kroppen och jag får nästan lite smått panik. Jag stänger av min Iphone som jag pratat i nästan hela vägen o koncentrerar mej på vilken väg jag ska ta...då ser jag en stor väg o det är vägen mot Älvsjö!!?? För er som inte bor i Sthlm kan jag säga att det är lååång gångväg mellan Herrängen och Älvsjö.

Jag bestämmer mej för att leta reda på en buss för jag kan inte gå längre...dels började det bli mörkt ute och sen visste jag fortfarande inte hur jag skulle hitta hem igen..jag hade tur för det fanns en busshållsplats i närheten och sen skickade jag ett sms som i sin tur ger mej en giltig biljett på bussen (tack SL för era smsbiljetter). Jag hade inga pengar med mej så det var bra att jag hade min Iphone med mej och inte bara Ipoden.

Jag kom hem lyckligt iallafall och sen tog jag en skön dusch och nu ska jag väl lägga mej en stund i soffan. Vi hyrde en film tidigare ikväll men det verkar som det är fotboll som gäller:( Sebbe sa just att det är Slatan som spelar så jag får väl se filmen senare...Imon kommer jag inte hinna för jag har en dejt med min fina Cecilia...Vi ska ses kl 10 och sen fika o bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0