Linda goes 30

Ja så har man lämnat ungdomen bakom sej en gång för alla...för visst är man väl ganska ung när man är 20+....
Men när dte helt plöstligt blir 30 så är man i en annan fas på nåt sätt. Jag känner mej dock som 18 igen även om min kropp skvallrar om annat. Försöker vara en ungdomlig mamma med barnasinnet kvar och ha kul o fjanta med min vänner..att vara en smula barn, det är att verkligen vara vuxen..

Jag jobbade natt i fredags och när jag kom hem på morgonen så gick jag o la mej och sen kl 10.30 kom pappa upp från Kalmar. Han kom själv då Anita var på kalas i Karlskrona. Han hade kört kl 05 från Kalmar för att fira min födelsedag, lilla pappsen. Han o Nutti och Sebbe var ute och lekte i parken och sen handlaed de på systemet och köpte massa fina blommor till mej. Sen när jag vaknade så sjöng de för mej och jag fick presenterna. Jag fick pengar av pappa som jag hade önskat mej och av Bosse och Vanja fick jag pengar och Mona och Anders en fin skål från Kosta. Av svärmor fick jag presentkort på MIO samt doftljus där det står Coffee (sebbes smeknman på mej) haha och av min prins och nutti fick jag en sprillans ny Iphone. Jag blev sååå glad för allt!! TACK ALLA! Det var två helger av presenter..förra helgen var ju mamma och dom här.

Vi åkte senare in till stan och jag fick min Iphone av min prins. Sen åkte vi till Östermalm och åt middag på TGI Fridasy. DEt var jag som bestämt valet av restaurang...vi åt alla samma: Glaced Ribs med Jack Daniel´s sås...det läskas i munnen på mej nu...sen åkte vi hem o de andra drack champagne och sjöng för mej...sen kom äen gustav till oss och sen åkte jag till jobbet. kan söga att jag inte ville åka iväg nu när pappa var här men det var man ju tvungen till.

Ppå jobbet så fick jag en jättefin present av Maria, Jason och Judih när jag kom och ett roligt kort. Jag skrattade! Presenten var en god, UNDERBAR Chai Latte med två latteglas samt choklad och kanelstänger. Allt fint inpackat i celofanpapper....det var skitfint och jag blev såå glad!!! Senare på natten så fixade vci pastasallad som vi handlat innan jobbet och sen gjorde maria en god cheesecake..det var en bra och mysig födelsedag på alla sätt o vis!!
Bilder kommer här:

Kommentarer
Postat av: Anna

har du inte glömt något?

2009-08-18 @ 15:38:42
Postat av: svar till Anna

Hej Anna, jag har lagt in bilder på alla presenter men ingen av bilderna kom med....dina fina blommor var en av dem......jag glömmer ingen. Fick ganska många blommogram men dina var finast!!! Puss hjärtat

2009-08-18 @ 18:32:50
Postat av: Anna

tänkte väl det :-)

Puss på dig. Och lycka till med att fortsätta vara rökfri. Du kämpar på bra!

2009-08-18 @ 21:14:36
Postat av: Anette

Hej Linda! Jag är så dålig på facebook och sånt men idag gick jag in och kollade din blogg. Och vad ser jag - du har fyllt 30. Så många kramar och grattis från oss. Låter som du hade en riktigt underbar dag, härligt! Kram Anette (och Johan, Julia och Sofia med)

2009-08-18 @ 21:15:43
Postat av: Therese

Låter som du blev uppvaktad ordentligt! Mysig födelsedag!



Kram kram

2009-08-19 @ 07:59:13
URL: http://misstessi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0