Måste leva upp till mitt rykte som bullmamma

Står nu här i köket och rullar köttbullar så det knakar så Alexander har maten klar när jag har hämtat honom från dagis. Jag tänkte på honom hela tiden när jag fixade dem. Så mysigt att lägga ner lite mer tid då och då på att göra hemmalagad mat. Han är ju ganska så kräsen vad gäller mat så jag hoppas han ska äta ordentligt nu.

Vad händer annars då? Inget speciellt egentligen. Har fixat och donat lite här hemma. Tittat på Leila på landet som jag spelade in igår. Gillar den tjejen skarpt! Dels är hon super i köket samt att hon är så vacker att titta på. Hon är som en pralin hela hon..

Vi sov ganska länge idag och det var skönt. Kom ju inte i säng i td igår heller. Det blir sällan så när man hamnar framför datorn. Fast Helena var värre, hon skulle lägga sej klockan 20 igår men nåt måste hänt för hon pratade med mej kl 23 igår haha

Ha en bra dag, återkommer säkert ikväll om jag känner mej själv rätt:)
PS! Pappa kommer upp i helgen o firar min födelsedag. Det blir mycket firande nu..förra helgen var ju mamma och Kjell här med gustav Lova och Ctaharina. Men kan man fira för ofta?? haha man fyller bara 30 en gång...känner mej dock som 18:)))))))))))))))))


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: camilla

E det fetligheter på gång :=) Hoppas du får en jätte mysig 20årsdag ;=)

Många grattis Kramar önskar jag dig!!

Camilla

2009-08-14 @ 07:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0