Nu åker vi hem till Stockholm

Ja nu är det dags att packa sina prylar och bege sej hemåt. Det är med blandade känslor som vi nu lämnar Kalmar och Öland. Visst ska det bli underbart skönt att få komma hem till sitt men vi har ändå haft en mysig sommar och nu känns det nästan som att vi ska tillbaka till allvaret med jobb, dagis o fasta rutiner igen...Vi sitter just nu i bilden på väg till Alvesta, då farmor är superfin och skjutsar oss dit för att vi inte ska få så lång tågresan samt slippa bytet. Det e ju inte lite packning vi kommer med så att säga...

Vill också passa på att tacka alls sötingar som vi träffat o hängt med under vår vistelse här. Underbart! Tille r som vi tyvärr inte hann träffa så hoppas jag inte att ni gråter för det. Det kommer andra tillfällen. Tiden e knapp här nere och vi blir ibland lite stressade över alla som ringe roch ber oss att komma dit osv...tanken e god men man känner sej lite otrevlig om man sen inte hinner att ses...men tycker inte mindre om er för det..

Nu ska jag stänga av datorn då jag kämnner mej lätt illamåande...måste titta framåt..

Nästa gång jag skriver så hoppas jag att dte är från ett varmt o skönt Stockholm (vågar man hoppas på sol o värme??)

Ha dte så jättebra alla, stor stor stor kram till alla mina fina läsare

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag är glad att vi hann få en em tillsammans vännen. Känns så skönt o hänga med dig men vi får fortsätta våra timlånga telefonsamtal istället=) Hoppas resan går bra hem så hörs vi snart igen.

Kramis

2009-08-03 @ 17:41:24
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Willes mamma

Välkommen hem! Har saknar dig! Hoppas vi kan ses snart. När börjar du jobba igen? Själv började jag idag... kramkram

2009-08-03 @ 19:08:00
Postat av: Catta

Välkomna hem =) Jag började min semester idag. Så sköööönt! Kram

2009-08-03 @ 19:52:46
Postat av: svar till Johanna

Ja vi hade det mysigt i den där dagen!!! Klart vi pratar våra låååånga samtal. Jag ska göra allt för att muntra upp dej, det vet du och jag finns alltid här, puss gumman

2009-08-04 @ 00:17:38
Postat av: Svar till Hanna

Hej hjärtat, ja nu har vi kommit hem igen och jag är mer än sugen på att träffa dej. Alexander saknar ju Wille också och vi måste ta igen all tid...Puss på dej vännen

2009-08-04 @ 00:22:34
Postat av: svar till Catta

hejhej på dej gumman, ja vad skönt med sem va? Kan tänka mej att du ska njuta nu!! Jag har 2 veckor till och hoppas på¨varm väder...vi ses på lördag, kramis

2009-08-04 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0