OHH DEAR, jag e så ytlig!!!

Ja som jag skrev i förra inlägget så fick  jag en massa fina presenter och tog massa bilder på min Touch swiz. Men jag har nu bytt ut mitt simkort och satt det i min Iphone så alla bilder ligger på minneskortet i min andra telefon. Känner inte tat jag orkar böka med det nu och föra över, så jag tar vid där förra inlägget tog slut helt enkelt. Utan bilder..de kanske kommer en annan dag :)
Jag slänger in en bild på min Iphone

Läcker, don´t you think?

Jag älskar min Iphone, dock var dte mycket meck med upplåsning av den för den var kopplad till 3. Jag kan ju verkligen inte påstå att de var hjälpsamma utan bollade över alla saker på varandra, kundtjänst sa en sak medans butikerna sa en annan och båda av dem sa till mej att prata med den andre osv...fick verkligen ingen hjälp alls och nu förstår jag ju varför man inte har 3 som operatör....Fy skäms 3!!!

Fick hjälp av en barndomsvän från Pukeberg (Stephan Qvist Karlsson, Johanna Engelholms kusin) Han är en´hödjare på spnt dör och han hjälpte mej med mycket frågetecken..

Jag har iallafall installerat Itunes på datorn nu och så var jag o låste upp koden i Sundbyberg. Så nu har jag min Comviqabonnemang i Iphonen och det fiunkar utmärkt. Jag har köpt till ett datapaklet av Comviq som gör att jag inte behöver tänka på hur mycket jag är ute o surfar med min mobil.

Inatt hjälpte Jason Murphy (min kollega på jobbet) mej att installera Facebook och massa annat, som www.tv.nu samt laddade ner saker till min Ipod som också finns inne i Iphonen...shit, den har ju verkligen allt dne där mobilen. Dety e som en dator/mobil i ett.

Jag är supernöjd nu och jag älskar min Iphone..Sebbe har tagit min Samsung Touch Swiz som han ska ha nu...det är inget fel alls på min andra mobil, men Iphone e ju ändå Iphone....OHHHH MY, JAG E SÅ YTLIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0