Regnig dag med Emilia Schörling (men vi hade ju mys ändå )

Idag efter dagis så mötte jag upp Emilia då vi hade bestämt oss för att åka in en snabbis till stan och titta lite. Vi var inte inne alls länge, tog en lunch samt kolla lite på H&M och Indiska, Kicks samt Gina Tricot. Sen åkte vi hem. Jag hade bestämt mej för att inte shoppa idag. Men det blev ändå 2 st burkar av Chai-latte på Espressohouse och 2 st ansiktsmasker på Kicks. Så jag höll liiite vad jag lovade (or not). Kl 16 ska vi hämta våra pojkar och så ska vi fika alla 4 på ett fik. Det ska bli jättemysigt! Jag är megatrött på partken Vippan nu så det får bli en liten paus därifrån nu känner jag. Efter fikat så ska jag tända ljus hemma och göra det jättemysigt för oss. Vi kan sitta i soffan under ett täcke o mysa och läsa Bamse och Brummelisa (nuttis favvobok)


Chai-latte och två olika sorters ansiktmasker, en med gurka och en med jordgubb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0