Seven Pounds

Så var det dags för dagis igen för den lille efter nästan 5 veckors ledighet. Vi förberedde honom igår att dte var dagisdags snart och likaså på morgonen när han vaknade. Jag trodde ju att det skulle bli gråt och förtvivlan men efter lite lirkning från favvofröken så gick det bra ändå....min lille nutt:)

Nu sitter jag här och pratar med Johanna Engelholm i telefonen. Vi pratar inte om nåt viktigt alls...fast det gör vi ju knappats aldrig... haha

Jag har tagit det lugnt i dag...fixade lite ärenden efter dagis och sen la jag mej i soffan o tittade på Seven pounds med Will Smith. Alltså jag tittade inte på filmen med Will om nån nu trodde det:)))) Filmen var bra men väldigt sorglig...så nu har hela näsduksasken tagit slut...

Ska fixa lite här hemma och fundera ut vad vi ska ha till middag ikväll. Ha det gött gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0