shopping

Idag fick mamma sovmorgon och det var skönt! När jag vaknat så tog vi det lugnt här hemma och tittade på en film som vi hyrde igår och aldrig hann se. Den var bra. Den hette Pride and Glory. Skådepelare var bl a Edward Norton och Colin Farell. Handlade om korrumpterade poliser.

Sen somnade Nutti och vi slappade i soffan. Sen begav vi oss till city och handlade en lampa till sovrummet då Nutti gärna vill ha det tänt när han ska sova. Vi hade bara en taklampa innan så vi gick först till Åhlens men där fanns inte mycket alls, så vi gick till MIO och där hittade vi en fin som passar bra i sovrummet och som vi gillade designern på. Lite hotellaktigt stuk på den. Jag är verkligen galen i hotellstuket över huvudtaget och har varit det så länge jag kan minnas. Den är valnöt och stål på lampan och den lyser nu fint inne hos Nutti som försöker somna där inne....


Mio bordslampa, MILTON

Sebbe åkte sen vidare till Solna för att möta upp sina kompisar för det skulle ju såklart stötta KFF. Jag hade ingen lust att åka hem så jag o Nutti hänge kvar ett tag bland alla butikerna och vi gick sen till Åhlens barnavdelning och där hittade jag en massa roliga leksaker och lite fina gosedjur som han ska kunna ha i sin hylla. Inte vanliga gosedjur utan handgjorda jättefina! De var svindyra men priset var nedsatt rejält så det var riktigt kul att köpa dem. Har tittat på dem innan för länge sen men tyckt att de var alldeles för dyra, men nu så köpte jag flera stycken. Det blev även en fin liten lastbil i trä och annan stor sak i trä som man kan dra efter sej och även köra med handen. Vi köper gärna leksaker i trä nu för tiden. Det var väldigt uppskattat och jag blev varmt i hjärtat av Nuttis reaktion.

Jag köpte även en dagcreme samt ett läppbalsam o rosa färg. Cremen var från Garnier och
läppbalsamet var från Åhlens egna märke samt en hårprodukt från Make Up store. Det var en slags lera som man ska ha i håret.


creme, Mud och läppbalsamet

Vi åkte sen hem och gick förbi pizzerian och sen satt jag o Nutti hemma uppkrupna i soffan och åt pizza och myste...kärlek


Kommentarer
Postat av: Din Leila no1

Säger man inte KRÄMEN och inte Cremen.. haha. Love you babe! Lots and lots and lots!!

Saknar dig. Massor!

2009-08-22 @ 23:14:31
Postat av: Cecilia

oj vilken fin lampa! Längtar till i morgon stor stor kram

2009-08-23 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0