söndag=tvätt/städdag samt uppdatering av virusskydd

Ja som rubriken lyder så har jag tvättat och städat idag. Pappa var smart och gick ut med Nutti jättelänge så jag kunde fixa i lugn o ro. Allt gick bra och nu är tvätten inlagd i garderoberna och dammråttorna i fällan. Vi har verkligen inte gjort mycket annars idag. Sebbe var och tränade medans Nutti sov och jag satt vid datorn o installerade ett nytt virusskydd till min lilla vita pärla.

Gjorde mej en härligt god chai Latte innan idag och satt o myste med en ny bok Väninnan av Denise Rudberg. Hann dock inte läsa länge innan telefonen ringde och jag satt och pratade istället men det var ju lika mysigt det:)


me love!




Kommentarer
Postat av: sanna

chai latte rocks!

2009-08-23 @ 20:00:09
Postat av: Linda

ja eller hur!!!!!

2009-08-23 @ 22:21:25
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0