Stranden is The shit!

Ohh härliga sommar som äntligen kommit till oss!!! Igår var vi på stranden hela dagen och badade och soldade (nåja, jag solade väl inte direkt) och på kvällen grillade vi på innergården. Det var jättemysigt men tro det eller ej så kom det värsta regnskuren när vi skulle sätta igång grillen. Men vi hade ett stort parasoll så vi blev inte blöta. Men dte var övergående. Alexander sov ingen middag igår och vi hade fullt hus hela vägen från stranden för att han inte skulle somna. Han var med på grillningen men slocknade snabbt i soffan så fort vi kommit in..

Vi har varit på stranden idag med, men innan på förmidddagen så tog jag o Kiril en fika i Gamla stan. Vi satt i solen o rökte och hade det allmänt mys. Var alltför längesen (i mina mått mätta) jag drack latte nu...men vi hade det skoj och sen mötte jag upp mina grabbs på stranden  efter att ha handlat en god matsäck o massa söta jordgubbar och vi badade såklart  massor. Glass blev dte såklart också till lillen...

På kvällen idag så fixade pappa mat och jag fixade iordning Nutti inför natten och han slockade på två röda i soffan då det inte blev nån middagsvila idag heller. Vet inte om han är redo att inte sova middag, tror inte det men dessa dagar gick det bra iallafall :)

Nu ska jag kolla på inspelade avsnitt av Leila på Landet och sen är det CSI Miami...ha det gött gott folk

Kommentarer
Postat av: Willes mamma

Hej vännen! Wille kan också hoppa över sovstunden på dagarna om vi tar det lugnt och är på hemmaplan. Men tror han behöver vila när han börjar på fröskolan igen, då blir det annat tempo. När ska vi ses? kram

2009-08-06 @ 21:02:06
Postat av: Bob vde

Håller med dig Linda, det finns få saker i Livet som är lika bra som stranden.... loving it

2009-08-07 @ 21:41:02
URL: http://boberi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0