Tandläkaren samt fikat o lunchat med Kiril på Söder

Idag har jag varit hos tandläkaren o fixat och donat. Mindre kul men ett ont måste. Gick dock bra! Sen träffade jag min goda vän Kiril på vårt härliga Söder. Vi åt lunch och sen tog vi varsin latte på CoffeHouse By George. Mysig5t. Vi satt där länge o skrattade och fnissade som två fjortisar :) Vi har en alldeles egen humor och alla förstår den inte. Sebbe brukar säga att han kan höra på mej om det är Kiril jag pratar med i telefonen för min mognad sjunker typ till noll då säger han haha. Kiril kommer snart att flytta till London för att plugga design. Sorligt för mej men kul för honom såklart!


vi har alltid så kul ihop!


(osminkad) lattegalen kvinna

Sen hämtade jag Nutti på dagis och sen hade vi världens härligaste kväll. Vi lagade mat, lekte, läste, sjöng och sen städade vi hela lägenheten. Pappa Sebbe är ute med sitt jobb på nån fancy restaurang och sen ska de gå vidare, så han lär ju bli sen. Men kan vara skönt ibland med en egenkväll. Har pratat med världens bästa och finaste svärmor ikväll. Alltid lika givande!

Nu ska jag se om det e nåt på tv och sen lägga mej tidigt.
Ha dte gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0