Träff med Johanna Engelholm, min barndomsbästis sen 25 år tillbaka

I torsdags så hade jag o Johanna (Lillen) betsämt att ses inne i Kalmar. Vi hade supermysigt. Åt lunch på BistroBar vid Larmtorget och sen shoppade vi lite. Jag hittade en plånbok då jag tröttnat rejält på mitt etui då man inte kan ha några mynt och endast ett par kort...så jag hittade en svart. Sen strosade vi runt och pratade o skrattade och hade det jättegott! Vi tog sen en fika på Baronen och pratade ännu mer...det var verkligen en jättemysig dag och vi har typ det sm tradition att ses varje sommar. Förra sommaren var likadant...slänger in en bild på en gravid Johanna som nu är i v 22 med en liten pojke i magen.. 
Nu vet jag att johanna kommer banna mej för att jag lägger ut en "ful" bild, enligt henne själv men jag tycker inte det så nu får de vara kvar:)))
Tack Johanna för en riktigt härlig dag!




söt du e!


vänner sen 25 år tillbaka


Kommentarer
Postat av: johanna

Fina bilder på mig NOT!

Tack för superhärlig dag. Det behövde jag mer än du kan ana.

Puss o kram

2009-08-02 @ 09:27:34
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: svar till johanna

jodå nu ska du inte vara så självkritisk...det betudde mycket för mej med, puss

2009-08-02 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0