Tvätt tvätt tvätt

Ja även om det är semester så tvättas det ju inte av sej själv om jag säger så...vi hade en hel massa tvätt, 3 st fulla korgar, trodde inte dte skulle vara så mycket!!!. Hade egentligen bokat tid imorgon men när jag gick ner så hittade jag ett tomt tvättrum så jag bokade upp mej på den...skönt! För imorgon tänkte vi dra tidigt till stranden då det inte blev av idag efter storhandligen som vi planerat då det mulnade på. Jag passade istället på att sova medan Nutti sov middag. Det gäller att ta tillvara alla sovtillfällen :)



Det var skönt att sova i sin säng inatt. Härligt! Alexander måste ha vaknat inatt för när jag vaknade så sov han jämte mej...sebbe hade som vanligt slockant i soffan o han sa att han inte burit över honom till mej...hmmm måste ha varit trött som inte minns..

Ja, dettaa inlägget var väl inte så upplyftande men jag var skrivsugen och väntar på att gå ner o lägga i en maskin till...sen ska jag träffa Helena och vi ska ut o ta en cigg och dricka lite coca cola på vår rökbänk...ska bli kul då jag inte sett henne på jättelänge, 3 veckor är lång tid för oss då vi annars ses varje dag...

ciao!

Kommentarer
Postat av: Catta

Roliga bilder du hittar =) hihi

2009-08-04 @ 21:38:08
Postat av: camilla

välkomna hem :=)

Hoppas ni har laddat på er batteri nu så ni är pigga inför hösten :=)



Kram Kram

2009-08-05 @ 07:10:58
Postat av: Leila

Jag önskar att det tvättade sig av sig själv. Kläderna alltså. Eller jag skulle vilja vara självrenande jag med. Vad grymt. Konstant spritad. Haha. Konstant full.

Gud, jag behöver sova.

2009-08-05 @ 14:52:43
Postat av: svar till Catta

ja visst e det :)

2009-08-05 @ 23:17:34
Postat av: svar till camilla

ja nu e vi taggade :) Skönt att vara hemma men vi hade dte verkligen super! Hoppas ni har dte gott också!!

2009-08-05 @ 23:18:36
Postat av: svar till Leila

ja sov du hjärtat, säg mej...drömmer du stoclholmsdrömmar eller malmödrömmar nu??

2009-08-05 @ 23:19:41
Postat av: Joakim.

sv: gud vad kul att du gillar bilden, det uppskattar jag verkligen :) vad tyckte pojken?

2009-08-06 @ 06:25:46
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: svar till Joakim

Han tyckte kissen var söt men blev ledsen när jag förklarade att kissen skadat benet..."kissen ont benet. Kissen inte springa" sa han...han e bara 2 år så jag vet inte om han förstod min förklaring...men han e helt galen i katter!!

2009-08-06 @ 10:14:53
Postat av: ida.

Hej, vilken fin blogg du har! =)...

2009-08-06 @ 11:36:12
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: haha, hon får skylla sig själv! sött att din son gillade katten iallafall, du får säga att katten mår bra nu och leker i gräset :)

2009-08-06 @ 13:17:39
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: ida.

Tack så mkt, det ska jag göra =)<3...

2009-08-06 @ 19:48:35
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0