VILL HA!!!

Oh blir man inte helt galen av alla dessa små sötnosar?? Jag skulle verkligen behöva komplettera min sminkväska...är sugen på lite fina skuggor och pennor..Gloss har jag hur många som helst så det e inte prio 1 men detta. Jag älskar smink men tycker ibland det kan vara svårt att hitta rätta färgerna till min hudton...Tycker det e snyggt att se naturligt vacker ut...Var inne på Make Up store som blivit en klar favorit och tittade och man blir ju verkligen galen av alla saker man vill ha...Får ta mej en sväng dit när jag har gott om tid att gå o titta i lugn o ro utan man och barn :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

FACE säger jag bara,, HUR BRA SOM HELST!



Love you,, pöss

2009-08-31 @ 12:58:19
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Catta

Makeup store är superbra produkter =) jag hänger gärna med nån dag! Kram

2009-08-31 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0