Wild cherry, me like a lot!

Ja så heter den nya body buttern som jag fick i present förra helgen. Helt otroligt god doft som gör huden mjuk o väldoftande. Min vän Johanna skrev just på sin blogg ang body butter och jag kom ju på att jag vill göra reklam för den också. De kostar lite mer (165 kr) än en vanlig kräm men de är så mycket bättre. Har använt dessa i x antal år nu och jag varierar dofterna efter årstid. På vintern blir det mest cocoa butter med choklad-doft. Den är den fetaste krämen och gör susen under vinterhalvåret. På sommaren är den dock lite väl fet. Oliv är en bra kräm med ganska neutral doft men som inte gör sej så bra på min torra hud...just nu är det som sagt var Wild Cherry (körsbär) som gäller. Doftar som yoghurt:)



Nu ska jag sova. Det är en dag imon också!

PS! Johanna, jag hoppas du kan sova gott inatt! Kram på dej

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack vännen. Jag har sovit gott inatt=)

Kramis

2009-08-13 @ 16:00:44
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Catta

Tur att den passa =) Kram

2009-08-15 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0