Förvirrad mamma

Idag har jag coh Emilia fikat i Liljeholmen. Det var så skönt att komma hemifrån ett tag då all tid har gått åt till att packa. V hade ett par mysiag timmar då vi pratade om allt och inget...Tack bejbi för idag!

Sen hem o ringa lite samtal och städa undan och sen hämta på dagis för att sen åter träffa Emilia och Julian som också varit på dagis idag. Killarna har så kul ihop och de leker så bra. Fiket har ett lekrum som är alldeles utmärkt. Nu sitter jag här och tänker på vilken fin son vi har...när vi kom hem så lekte vi, tittade på Fåret Shaun på datorn och sen satt vi länge och bara myste o tittade på varandra i soffan, nära nära...Sen var det dags för kvällsrutinerna och efter det så blev dte välling och nu ligger han o sover gott.

Pappa är ute med sina kompisar ikväll, längtar efter dej!!! Ska ut på en powerwalk när han kommer hem och sen väntar lite mys.

Ska återgå nu och önskar alla läsare en fortsatt trevlig torsdagskväll, är det torsdag idag?? Onsdag? Shit, jag har ingen koll...

Kul sak som Sasha har sagt i badet för ett par kvällar sen:

"Mamma du kan gå o titta på tv medans jag sitter här" ASGARV!

Just det ja, jag har Sahis var o köpte pepparkakaskläder för ett par dagar sen. SLUT TYP ÖVERALLT!!! Men vi hade tur. De flesta storlekarna var 62-74 typ...men stackars dem som inte har fixat det än...då får symaskinen åka fram och hur kul är det på en skala??


Kommentarer
Postat av: sanna

haha sasha e min idol =)

2009-12-11 @ 16:35:31
Postat av: Anonym

Hoppas flytten har gått bra och att ni har haft en mysig jul.

Puss o kram

2009-12-26 @ 16:52:38
Postat av: johanna

Har du slutat blogga eller?! Länge sen det var inlägg nu. Miss you.

Puss o kram

2009-12-30 @ 19:27:43
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: sanna

Linda jag väntar på att du ska skriva igen!! Vill se massa bilder på hur lägenheten blev med era grejjer!! Kraam

2010-01-04 @ 17:02:38
Postat av: Anonym

Vart har ditt bloggande tagit vägen? :( kramis

2010-01-06 @ 21:23:15
Postat av: Jenny

Bejb,, riiiiiing mig,, kärlek

2010-01-07 @ 17:10:51
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0