Linda ensam hemma fre lör och sön!! FREDAG

Ohh va det har varit nice! Jag har kopplat av och bara varit...

Sebbe och Alexander åkte i fredags till Kalmar och hälsade på hans pappa i Kalmar. Jag var med och vinkade av dem på stationen. Måste medge att det var lite sorgligt att vinka till lille Sashis men dte gick bra iallafall. Innan de åkte så köpte vi varsin latte, jag o Sebbe och satt och myste på centralstationen. Jag mötte sen upp käre lillebror och vi tog en lunch. Vi hängde ända tills han skulle jobba kl 14 och sen träffade jag min fina vän Cecilia och vi tog en fika och pratade ett par timmar.

Jag oc Cecilia gick genom Sergels torg och jag inhandlade brända mandlar. Det e riktigt mums det :) Jag hade druckit 2 latte under dagen så jag bestämde mej för att testa en varm vit choklad. Den e ganska söt men oj va mumma! Var länge sen jag drack vit choklad. Minns att jag o Sebbe brukade fika på ett café i Gamla stan som hette Sallys nånting. Men det var 100 år sen..

Jag åkte sen hem och det var mörkt och jag insåg att jag fortfarande var mörkrädd..jag velade lite fram och tillbaka ang vad jag skulle äta, sushi, pizza, sushi, pizza...men det slutade med att jag åt fiskpinnar :) Jag orkade inte gå ut igen. Jag städade undan hemma och tände ljus. Tog en skön varm dusch och satte på mej myskläder och bara myste av lugnet.. kollade lite på tv och pratade med min prins en stund. Resan hade gått bra och de hade det gott där nere.

Kiril ringde på Skype senare på kvällen så jag fastnade där. Vågar inte ens säga hur länge vi satt där. Jag ringde upp en stund efter att vi lagt på Skype och sen bröts samtalet och han ringde upp mej och vi snackade i ca 1 timme innan jag somnade. Så typiskt mej och Kiril att snacka i x antal tim för att sen avsluta och prata ytterligare. Vissa människor kan man prata med i timmar...men dte kändes jättebra för jag kände mej lite ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0