LÖRDAG

Tro det eller ej men jag vaknade 14.53 på lördag eftermiddag. Jag hade hur många missade samtal som helst och sms som jag inte hört. Jag fick panik och kände att hela dagen hade gått. Men jag var inte så förvånad att jag kunde sova så länge för jag hade ju gått av jobbet på fredag morse och jag var ju inne i stan hela fredagen, släppte av killarna och träffade lite folk efteråt. Somnade ju supersent på fredagsnatten så jag sov väl för 2 nätter. Men jag sov som en prinsessa:)

Jag flög upp ur sängen, borstade tänderna och sen gick jag ut på en powerwalk i nästan 1 timme. Jag köpte med mej sushi hem och satt och åt.. Min älskling hade ju såklart glömt sin mobilladdare hemma så jag fick inte tag i honom men sen ringde jag på deras hemnummer och vi pratade lite. Mysigt att höra hans röst.

Jag bakade medans jag och Kiril pratade på Skype. Det blev nötchokladrutor. Helt lyckade faktiskt! Sen jobb.

Jag tror att jag blivit Skypeberoende:) Men dte är väl så när man inte kan träffas och umgås IRL. Då får man ta det man får liksom. Blev sent även denna natten men jag hade ju ingen tid att passa heller. Jag var ju fri som en fågel med min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0