och så till sist SÖNDAG

Sov till och från under dagen och var ganska seg efter natten. Jag fixade lite och donade, lagade mat tills killarna skulle komma hem. Skypade som vanligt och tittade lite på tv. Det blev ingen promenad för mej men får ta det när jag orkar känner jag.

Jag mötte upp killarna i stan kl 17.39 då de kom med tåget. Var så mysigt att se dem igen!!!! Mina sötisar!!! Det blev dock lite problem för vi hade inte sagt nån mötesplats och jag kunde inte nå Sebbe då hans mobil var helt urladdad. Men han hade visst hittat en mynttelefon (finns tydligen fortfarande!!) på t-centralen, så vi hittade varandra till slut.

Hemresan hade gått bra och Sasha hade haft det så kul. De hade varit i Borgholm på lördagen och varit på julmarknad. Farfar och Maggi har ju en massa djur då de bor på en bondgård typ. Så Sashis hade hjälpt till med hästarna osv...

Sebbe och jag myste på kvällen och hade dte jättegott! Alexander var riktigt trött och sa att han skulle sova efter att vi badat, då var kl 20.20 så han stupade i säng. Men jag hann få en massa pussar och kramar av honom innan han somnade. Sen var det slut sa han:)

Jag känner så här, jag måst everkligen få lite egentid ibland och bara få vara...jag har nu ett nytt energiförråd och jag älskar min mammaroll. Det är det bästa att få vara med och se vår son växa upp och utvecklas. Men för att jag ska kunna bli en bra mamma så måste Linda få komma fram också ibland. Jag vill inte leva mitt liv genom Alexander. Sashis och sebbe, ni e mitt allt i livet, jag älskar er nu och för alltid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0