Tisdag

Har idag kämpat mer än nånsin med packning i kartonger. Tömt skåpen i köket. Diskat alla glas, samt serviser och finglas. Det e inte lite man har kan jag säga. 3 kartonger till 3 skåp och så en massa saker som nu ligger och väntar på att få sin kartong. Vi måste till Ikea och köpa fler.

Till helgen så kommer faster Hanna och passar Sasha medans jag o Sebbe röjer källaren. Det lär ju ta sin tid men dte gäller att vara hård och inte spara på en massa saker. Jag läste i en inrednings/mode-tidning för länge sen att man ska slänga allt som man inte använt på 2 månader för då är chansen ytterst lite att man kommer att vilja använda det vid senare tillfälle. Ska ha det i tankarma :) Annars tänker man ju lätt: Jamen detta är ju fint. Det kan jag ha då eller då..

Nu är det dags att bege sej till dagis och hämta lille gullet. Vet inte vad vi ska äta idag...köket e kaos. Är så sugen på Sushi men vet inte...velig velig velig :) Ska höra med mannen om han vill äta sushi och mysa med mej ikväll till Desperate Housewifes kl 21.

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Leyla

ÅÅÅhhh sushi! fy satan vad gott. och jag som ska knapra blodpudding ikväll=/ suck.

Slänga allt man inte använt på 2 månader??? Gud, du måste bli medlem i byt-gruppen på FB, där kan man byta allt man inte behöver till saker man behöver. Eller ge bort. Släng inte. Slänga inte bra.

Hustips från din lilla Leyla=)

2009-12-08 @ 16:14:44
Postat av: sanna

Hej gums! Förlåt att jag inte ringt på länge, så mycket nu! Snart ses vi, det ska bli roligt! =) Jag ringer till helgen! puss

2009-12-08 @ 16:26:57
Postat av: camilla

Nu när vi flytta kasta jag massa saker och nu 7mån senare aknar jag inget!



vart ska ni flytta??



må gott och lycka till me allt!!



Kram Camilla

2009-12-08 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0