Alla ♥ dag

Vill först o främst vill jag önska alla mina bloggläsare en underbar Alla ♥ Dag!!! Låt kärleken flöda!

Sebbe jobbar tyvärr i dag så vi ska fira alla ♥ dag nästa lördag då farmor kommer hit o är med Aexander. Vi ska gå ut o äta och sen gå på bio. Vi har redan bestämt vart vi ska äta för nånstans och det blir verkigen som att återuppleva USA-minnen...T.G.I Friday..NICE!

Idag händer inte mycket, Nutti sover och jag har scrappat lite och hamnade till slut här (ovanligt va?).
Igår betällde vi en underbar Panpizza som är helt gudomligt god. Sen hade Sebbe köpt en fet påse med lösgodis, Coca Cola och sen tände vi massa ljus. Supermysigt. Vi hade CSI-maraton som vi hade spelat in. Älskar CSI! Jag slocknade dock vid 22 då jag var så trött. Gick ju av mitt sista pass innan långledigheten idag på morgonen och fick inte sova så länge då sebbe ville att jag skulle med in till stan o shoppa med honom. Så vi gjorde det så. Men mysigt var det:)

Ha en fin dag nu alla sötnosar!


Kommentarer
Postat av: sanna

grattis på alla hjärtans dag! (eller vad man säger). Simon o jag har det jätteromantiskt. Vi sitter i var sin del av soffan med varson dator. jätteskönt att slippa prata med varandra, hoppas att vi kommer vara ihop lika länge som du o sebbe =). puss o kram!!!

2009-02-14 @ 16:41:19
Postat av: svar till sanna

oh sötis, ni behöver ju inte ha det så där gulligulligt för ni vet att ni alltd kommer vara ihop ju. Ni är så trygga i er kärlek ändå fniss, puss på dej

2009-02-15 @ 13:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0